A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Részletes információk a sütikről.
Menü

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) a Grandis Kft. (továbbiakban: Szolgáltató, Vállalkozó, Üzemeltető) és a Szolgáltató által a www.grandis.hu weboldalon (továbbiakban: weboldal, webáruház, webshop) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél, fogyasztó, felhasználó, megrendelő), együttesen: Felek jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.grandis.hu webáruházon keresztül történik. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) szabályozza.

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatása, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalon és letölthető a www.grandis.hu/aszf címről.

1.Szolgáltatói adatok

1.1.Szolgáltató adatai

 

Cégnév:                          

Grandis Kft.   

Székhely:                        

8200 Veszprém, Pillér u. 15.    

Telephely:                       

8200 Veszprém, Pillér u. 15.    

Levelezési cím:              

8200 Veszprém, Pillér u. 15.    

Cégjegyzékszám:       

19-09-512199    

Bejegyző bíróság:      

Veszprémi Törvényszék Cégbírósága    

Adószám:                       

13495035-2-19    

Bankszámlaszám:      

11713005-20395126-00000000    

Statisztikai számjele:    

13495035-4642-113-19    

Képviselő:                       

Csizmazia Krisztián ügyvezető    

Telefon:                          

+ 36 (88) 788-766    

Fax:                                

+ 36 (88) 789-992    

E-mail cím:                     

   

info@grandis.hu     

Ügyfélszolgálat:              

8200 Veszprém, Pillér u. 15.    

Nyitva tartása:                   

hétfőtől péntekig 8.00-17.00 között

 

 

1.2. Tárhelyszolgáltató adatai:    

 

Név:                    

   

Shoprenter.hu Kft.    

Székhely:        

   

4028 Debrecen, Kassai út 129.  

E-mail cím:       

 

   

info@shoprenter.hu    

 

 

 

2.Általános rendelkezések

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 2001. évi CVIII. (Elker tv.), valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.2. A jelen ÁSZF 2018. május 3. napjától visszavonásig hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, amennyiben jogszabályváltozás erre okot ad, azzal, hogy a módosított ÁSZF az Ügyfelekkel már megkötött szerződéseket nem érinti. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépésének napján a weboldalon közzéteszi. A módosított ÁSZF hatálybalépését követően a felhasználó az első bejelentkezésével kifejezetten elfogadja a módosított feltételeket és ettől fogva rá nézve kötelezően alkalmazandó. Amennyiben a felhasználó a módosított ÁSZF-el nem ért egyet, úgy a regisztráció bármikor törölhető. A regisztráció törlésével a jelen szerződés megszűnik. Tájékoztatjuk a felhasználót, hogy a weboldalon történő vásárláshoz a mindenkor hatályos ÁSZF elfogadása szükséges.

2.3. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.4. A weboldalon látható adatokról elképzelhető, hogy nem érvényesek más országokban. Elképzelhető, hogy egyes helyeken tiltják a felhasználásukat, illetve az elolvasásukat. A Szolgáltató nem vállal a felelősséget azokért az esetekért, amikor valaki olyan helyről éri el az oldalakat, és úgy használja fel a talált információkat, ahol és ahogyan azt a helyi törvények tiltják.     

2.5. A megrendeléssel létrejött szerződés nyelve magyar, a magyar nyelv nem tudásából eredő félreértésekért, károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.   

2.6. A jelen ÁSZF alkalmazásában viszonteladó: azok a jogi személy ügyfeleink, akik kis- vagy nagykereskedelmi tevekénységük körében tovább értékesítik termékeinket, azaz nem saját felhasználás céljából vásárolják azokat.

2.7. A jelen ÁSZF alkalmazásában végfelhasználók: azok a természetes személy, vagy jogi személy ügyfeleink, akik a termékeinket személyes szükséglet kielégítését meg nem haladó mennyiségben magánszükségletük kielégítésére, azaz saját felhasználás céljából vásárolják és nem értékesítik tovább termékeinket.

3.Regisztráció

3.1. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.   

3.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után lehetősége van az Ügyfélnek, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.    

3.3. Regisztráció menete:

3.3.1. A regisztrációt a főoldal jobb felső sarkában lévő „regisztráció” gombra kattintva lehet megtenni a kötelező adatok megadásával.    

4.Megrendelés

4.1. Általános információk

4.1.1. A Grandis Kft. 2001 óta nyújt tartós, minőségi megoldást minősített egyéni munkavédelmi termékek beszerzésére.  Kis- és nagykereskedelmi tevékenységet folytat Magyarországon, az ukrán Talan, az olasz Dike, Giasco és Diadora Utility munkaruházati és lábbelik hazai képviseletét látja el. Örömmel tájékoztatjuk kedves partnereinket és leendő ügyfeleinket, hogy elindítottuk webáruházunkat. Webáruházunkban megtalálható kínálatunk, munkaruházat, munkavédelmi lábbelik, azaz munka,- a biztonsági- és védőlábbelik beszerzésénél szükséges információk jelentős része. Kínálatunkat és oldalunkat folyamatosan bővítjük, eleget téve az előírásoknak és a tényleges felhasználói igényeknek.

4.1.2. Célunk, hogy hatékonyan, gyorsan tájékoztassuk látogatóinkat a nálunk forgalmazott termékekről.

4.1.3. A webáruházunkban a termékek nettó egységárát tüntetjük fel, amelyet egységesen 27%-os ÁFA terhel.  

4.1.4. Webáruházunkban található termékek készletinformációit napi szinten frissítjük. A folyamatos napi értékesítés miatt előfordulhat készleteltérés.

4.1.5. Webáruházunkban a regisztrációt követően, illetve a termékek kiválasztása után tud megrendelést generálni. A kiválasztott védőlábbelit folyamatosan nyomon követheti a kosarában. A megrendelés elküldését követően egy visszaigazolást küldünk, amely részletesen tartalmazza a megrendelés tételeit, szállítási költségeket, így ellenőrizheti, hogy nem maradt le semmi. A megrendeléseit a nap 24 órájában tudjuk fogadni.

 

4.2. Megrendelés menete

4.2.1. Válassza ki az Ön által keresett bakancsot, félcipőt, szandált, papucsot, kattintson a termék képére vagy rövid megnevezésére.   

             4.2.2.  A kattintást követően megjelenik a védőlábbeli részletes tájékoztatója.    

4.2.3.  Rögzítse a megrendelni kívánt méretet és mennyiséget, majd kattintson a Kosárba! Feliratra.

4.2.4. A kiválasztott mennyiségű és méretű Dike, Diadora Utility, Giasco, SecurityLine és Talan munkavédelmi lábbelik bekerülnek a kosárba, amely még szabadon módosítható a Kosár tartalmára kattintva.    

  4.2.5. További munkavédelmi lábbeliket is kereshet, majd rakhat a kosárba. Az előzőekben kiválasztott termékek természetesen bent maradnak mindaddig a kosarában, amíg nem törli, vagy módosítja     azokat., azaz a tartalmát bármikor kiürítheti, módosíthatja, kiegészítheti.    

 4.2.6. A Kassza gombra kattintva elindíthatja a vásárlás lezárását. A kattintást követően a webshop felajánlja a belépést. Ha Ön már vásárolt nálunk korábban, lépjen be azonosítóival. Ha Ön új vásárló, akkor regisztráljon. (A regisztráció ideje alatt az előzőleg kosárba tett termékek bent maradnak a kosárban!)    

 4.2.7. A Megrendel gombbal véglegesítse a rendelését. Ekkor megjelenik nálunk a megrendelése, amiről e-mailben küldünk önnek visszaigazolást!    

 

4.3.Egyedi megrendelés   

 

4.3.1. Felhívjuk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy az egyedi megrendelések esetében kizárólag előre utalással lehet teljesíteni.     

  1. Egyedi megrendelésnek minősül mindazon termékek végfelhasználó és viszonteladó által történő megrendelése, melyeket a Grandis Kft. nem raktárról értékesít. Ezen termékek külső beszállítótól kerülnek beszerzésre az egyedi megrendelések alapján.    
  2. Az utalásról szóló dokumentumot elektronikus úton juttatjuk el ügyfeleink részére a megrendelés feldolgozását követően 1-2 napon belül.
  3. A rendelést a vételár beérkezése után áll módunkban elindítani.   
  4. A megrendelt termékek beérkezését követően a kiválasztott szállítási módnak megfelelően juttatjuk el ügyfeleink részére.

4.4.Rendelés személyes átvétellel   

4.4.1. A megrendelés feldolgozását követően értesítést küldünk, melyben részletesen tájékoztatjuk Ügyfeleinket, megrendelésük legkorábbi átvételi időpontjáról. A rendelés átvételére 5 munkanap nap áll rendelkezésre az átvételi értesítést követően, majd töröljük a foglalást. Egyedi átvételi kérését kérjük, hogy jelezze előre ügyfélszolgálatunknak.   

5.Fizetési és szállítási feltételek

5.1. A megrendelt munkavédelmi termékeket a regisztrációban Ön által megadott címre MPL gyorsfutár szolgálattal kiszállítjuk.

5.2. A  munkavédelmi  termék(ek) értékét személyesen bemutatótermünkben, online bankkártyás fizetéssel, előreutalással, utánvéttel vagy MasterPass-szal (http://www.mastercard.com/hu/consumer/masterpass.html) tudja kiegyenlíteni.

Amennyiben a megrendelés nettó értéke nem éri el a 80.000 Ft-ot, úgy a szállítási és csomagolás költségét is a csomagban lévő számla tartalmazza. Ha személyesen veszi át a megrendelt termékeket bemutatótermünkben, úgy az utánvét díja nem terheli. A szállítási és csomagolási díjakat a lentebb található táblázat tartalmazza.

Amennyiben  a   megrendelés  nettó  értéke  meghaladja a 80.000 Ft-ot, úgy a szállítási és csomagolási költségek egészét a Grandis Kft. magára vállalja.

5.3. Természetesen egy hosszabb múltra visszatekintő, kölcsönösen elégedett partneri kapcsolatok kialakulása után, a fizetési mód, határidő külön megállapodás alapján változhat.

6.Méretcsere

6.1. Méretcserét kizárólag a raktárkészletünkről értékesített termékek esetében áll módunkban biztosítani.   

6.2. Amennyiben a raktárkészletről megvásárolt terméket méretprobléma miatt szeretné cserélni, de az adott típusból már nem áll rendelkezésünkre megfelelő méret, módjában áll, egyéb raktárkészletünkről elérhető terméket választani, illetve fogyasztóként élhet az elállás jogával is.   

7.Szállítási és csomagolási díjak

7.1. Amennyiben a nettó megrendelés értéke meghaladja a 80.000 Ft-ot, úgy a szállítás és csomagolás ingyenes!   

7.2. Amennyiben a nettó megrendelési értéke nem haladja meg a 80.000 Ft-ot, úgy a szállítás és csomagolás minimális díját az alábbiak szerint tartalmazza a termékkel együtt megküldött számla.

7.3. Ennek mértéke a küldemény tömege szerint a következő:

 

A küldemény tömege

Nettó ár/ küldemény

 

Bruttó ár /küldemény

 

0-5 kg

980 Ft

1.245 Ft

5-10 kg

1.280 Ft

1.626 Ft

10-15 kg

1.350 Ft

1.715 Ft

15-20 kg

1.460 Ft

1.854 Ft

20-25 kg

1.530 Ft

1.943 Ft

25-30 kg

1.690 Ft

2.146 Ft

30-35 kg

2.800 Ft

3.556 Ft

35-40 kg

3.200 Ft

4.064 Ft

Utánvét

Utánvét díja (/csomag)

 

 

380 Ft

483 Ft

 

7.4. A megrendeléséről visszaigazolást küldünk, melyben részletesen tájékoztatjuk Önt az összes részletről, várható szállítási költségről. Amennyiben meggondolta magát és el kíván állni a megrendeléstől, úgy kérjük, írásban jelezze számunkra!   

 

8.Fizetési módok   

 

8.1. Bankkártyás fizetés    

8.1.1. Bankkártyával történő fizetéshez válassza ki bankkártyás fizetési módot. Ezt követően Ön átkerül az OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.    

8.1.2. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.    

8.1.3. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

8.1.4. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.    

8.1.5. A OTP Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA Termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

8.1.6. A Grandis Kft. webáruháza az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, az OTP Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a OTP Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.    

8.1.7. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!  

 

8.2. Utánvét    

8.2.1. Az utánvéttel történő fizetési mód választása esetén az áru ellenértékének kifizetése az áru átadásakor, a megjelölt szállítási címen, készpénzben történik. Ennek a fizetési módnak kezelési költsége van. Ennek mértékéről – a vásárlási folyamat során – a „pénztár” lapon tájékoztatjuk. Kérjük, hogy – készpénzes fizetés esetén – pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben megfelelő mennyiségű váltópénz!    

8.2.2. A számlát a kézbesítéskor az áruval együtt kapja meg.    

8.3. Banki előre átutalás    

8.3.1. Amennyiben a banki előre átutalással történő fizetés választja, abban az esetben a megrendelt raktárról elérhető áru kézbesítését a rendelés ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követő munkanapon indítjuk.    

8.3.2. A proforma számlát elektronikus formában küldjük el az utalás lebonyolításához, az eredeti példányt az átvételkor kapja meg.    

8.3.3. FIGYELEM! Szeretnénk figyelmeztetni kedves Vásárlóinkat, hogy addig ne indítsanak banki átutalást addig, amíg e-mailben vagy telefonon nem egyeztettük Önökkel!    

8.3.4. Kérjük, hogy – az egyeztetést követően – az átutalást 5 munkanapon belül teljesítse. Ezen idő elteltével a megrendelt áru rendelkezésre állását nem tudjuk garantálni.    

8.3.5. A banki átutaláshoz szükséges adatok az alábbiak:    

Kedvezményezett neve:                               Grandis Kft.

Számlavezető pénzintézet:                          OTP BANK Nyrt.

Bankszámlaszám (HUF átutalásakor):         11713005-20395126

IBAN azonosító:                                          HU14117130052039512600000000

SWIFT azonosító:                                         OTPVHUHB

8.3.6. A fenti információkat – a vásárlási folyamat során – a „pénztár” lapon szintén meg fogja találni, továbbá küldünk erről Önnek egy emlékeztető emailt is.   

8.3.7. Kérjük, hogy az átutalásánál a megjegyzés rovatban tüntesse fel a megrendelés azonosító számát, amelyet a rendelést visszaigazoló e-mailben talál!   

8.4. Számla

8.4.1. A kiszállított áru számláját a csomagban találja, amely tartalmazza az esetleges szállítási és csomagolási költségeket is – amennyiben erről a vásárlási folyamat során külön tájékoztattuk.   

8.5. Masterpass

8.5.1. A MasterCard által fejlesztett MasterPass ingyenes, használata egyszerűen megkezdhető, a MasterPass-képes mobilalkalmazások könnyen telepíthetőek, és minden webáruházban fizethet vele online, ahol a Buy with MasterPass gombot látja a fizetési lehetőségek között.   

8.6. Hogyan lehet saját MasterPass-képes digitális tárcája?   

8.6.1. Töltse le, telepítse és indítsa el valamelyik MasterPass-képes digitális tárca mobilalkalmazást. Magyarországon aktuálisan elérhető MasterPass-képes digitális tárcák: www.mastercard.hu>>szolgáltatások>>MasterPass   

8.6.2. Regisztrálja benne MasterCard, CVC2 kóddal ellátott Maestro, Visa vagy

American Express kártyáját az alkalmazásban található lépéseket követve. A regisztráció során válasszon magának egy saját, titkos mPIN kódot.   

8.6.3. Ezután bármely MasterPass elfogadóhelyen – ahol a „Buy with MasterPass” gombot látja - fizethet a letöltött MasterPass-képes mobilalkalmazással, vagyis saját digitális tárcájával.   

8.7. Hogyan fizethet MasterPass segítségével?   

8.7.1. A webáruházban válassza ki a kívánt árut vagy szolgáltatást.   

8.7.2. Kattintson rá a „Buy with MasterPass” gombra.    

8.7.3. Válassza ki a listából az Ön által használni kívánt digitális tárcát.   

8.7.4. Adja meg mobiltelefonszámát.   

8.7.5. Ezt követően a mobiltelefonján nyissa meg az alkalmazást.   

8.7.6. Válassza ki a fizetésre használni kívánt bankkártyát.    

8.7.7. Hagyja jóvá a fizetést mPIN kódja megadásával.

8.7.8. Eztán Ön kilép a digitális tárcából, és visszakerül a webáruház oldalára.

8.7.9. A fizetést a webáruház megerősíti.

8.8. További információra vagy segítségre van szüksége?

8.8.1. A mastercard.hu oldalon többet is megtudhat a MasterPass fizetési módról és a digitális tárcákról. Ha digitális tárcájának használatával kapcsolatban szeretne segítséget kapni, kérjük, keresse saját digitális tárcájának működtetőjét.   

 

9.Elállási Tájékoztató

9.1.Elállási jog, átvétel megtagadása   

Tájékoztatjuk, hogy a 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt elállási jog csak azon vásárlókat (Ügyfeleket) illet meg, akik a Ptk. szerint fogyasztónak minősülnek. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint „fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.”   

9.1.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztónak  minősülő ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.  Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.    

9.1.2.  Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél, vagy meghatalmazottja a terméket átveszi.    

9.1.3.  A termék visszaküldésének költségét az Ügyfélnek kell viselnie, Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

9.1.4. Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.    

9.1.5. Nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ügyfél személyére szabtak.    

9.1.6. Az Ügyfél szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:  

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; 

 ª olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően

elválaszthatatlanul vegyül  más termékkel,

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

9.1.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ügyfél részére.   

9.1.8.  A Szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.   

9.1.9. Ügyfél köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza az Ügyfél a Szolgáltató részére. Amennyiben az Ügyfél nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni.   

9.1.10. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy az Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.    

9.1.11. Amennyiben az Ügyfél élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (vagy a mellékelt elállási jegyzőkönyv minta segítségével), vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Postai úton írásban történő elállás esetén a határidők a postára adás időpontjától számítanak. Postai úton történő elállás esetén azt ajánlott levélben kell megtenni. E-mailben küldött elállás kézhezvételét a Szolgáltató emailben visszaigazolja.

9.1.12. Az Ügyfél elállás esetén is felelős azon károk megtérítéséért, amelyek a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkeztek.

9.1.13. Felhasználó a termék állagát, sértetlenségét köteles megőrizni, azt csak a kipróbáláshoz szükséges mértékben használni, zárt körülmények között felpróbálni, ellenkező esetben a termék használtnak minősül. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szükséges mértéket meghaladó használat esetén (pl. talpkopás, tágulás, felszíni karcok, stb.) cégünk az értékcsökkenés mértékét a cipő árában határozza meg, tekintettel arra, hogy kizárólag új cipők forgalmazásával foglalkozik.

9.1.14. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

9.1.15. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

9.1.16. Az Ügyfél egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

9.1.17. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan jogi vagy nem jogi személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el, és tevékenységi köre alapján a megrendelt termékek továbbforgalmazására jogosult.

9.1.18. A megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben külön feltüntetésre került az elállási jogról való tájékoztatás.

9.1.19. Az elállási nyilatkozatminta (https://www.grandis.hu/custom/grandisr27/image/data/ugyfelszolgalat/Reklamacio-es-visszaru/Nyomtatvany_visszaru.pdf) oldalról érhető el.

9.1.20. A fogyasztó az elállási jogát a szerződéskötés és a termék átvételének napja közötti időtartam alatt is gyakorolhatja.

 

10.Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

10.1.Kellékszavatosság

10.1.1. Ön a Grandis Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.   

10.1.2. Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

10.1.3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

10.1.4. Felhívom a figyelmét, hogy Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

10.1.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Grandis Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.1.6. Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy a II. osztályú, kifutó és akciós termékek esetében előfordulhatnak a viselési komfortot nem befolyásoló és zavaró ún. esztétikai hibák, továbbá e termékek körében az alábbiakban felsorolt termékhiba lehetőségek fordulhatnak elő. Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy ezen termékekre szavatosságot nem biztosítunk, amennyiben a vásárló a vásárlást megelőzően tudomással rendelkezett a termék esztétikai hibájáról vagy egyéb hibás voltáról. A Grandis Kft. ezen modellekre 100% visszavásárlási garanciát biztosít a vásárlást követően 30 napon belül, ha a vásárló eredeti csomagolásban, eredeti állapotban visszaküldi részünkre.   

  • lábbeli - beázási reklamáció
  • lábbeli - bélés reklamáció o
  • lábbeli - felsőrész anyag reklamáció
  • lábbeli - felsőrész varrás reklamáció
  • lábbeli - fűző reklamáció
  • lábbeli - kapli reklamáció
  • lábbeli - nyelvrész reklamáció
  • lábbeli - orr- és sarokborítás reklamáció
  • lábbeli - talp reklamáció, málás   
  • lábbeli - talp reklamáció, ragasztás, talp elválás
  • lábbeli - talp reklamáció, törés 
  • lábbeli - talpbetét reklamáció
  • lábbeli - talplemez reklamáció
  • lábbeli -  tartozék reklamáció
  • ruházat - anyag reklamáció
  • ruházat - bélés reklamáció
  • ruházat - kapucni reklamáció
  • ruházat - szabás reklamáció
  • ruházat - szín reklamáció
  • ruházat - tartozék reklamáció
  • ruházat - varrás reklamáció
  • védőeszköz - anyag reklamáció
  • védőeszköz - formai reklamáció
  • védőeszköz - funkció reklamáció
  • védőeszköz - tartozék reklamáció  
  • egyéb csomagolás reklamáció
  • egyéb méret reklamáció

 

10.2.Termékszavatosság

10.2.1. Felhívom a figyelmét, hogy a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

10.2.2. Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 10.1.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

10.2.3. Tájékoztatom, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.2.4. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.2.5. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

10.2.6. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.   

10.3.Jótállás

10.3.1. Tájékoztatjuk a felhasználó, hogy a webáruházban megvásárolható termékekre nem vonatkozik a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglalt kötelező jótállás.   

11.Vegyes rendelkezések   

11.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.    

11.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.    

11.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.   

11.4. Szolgáltató és az Ügyfél vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12.Panaszkezelés rendje   

12.1. A Weboldal célja, hogy a Felhasználók valamennyi igényét és célját megfelelő minőségben és hatékonysággal teljesítse. Szolgáltató törekszik arra, hogy a weboldalon történő vásárlást a jelen ÁSZF-nek megfelelően teljesítse. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van az őt érintő megállapodással, vagy a Weboldalon nyújtott szolgáltatással, illetve annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a reklamacio@grandis.hu e-mail címen, vagy levél útján, illetve a honlap kommunikációs csatornáinak bármelyikén is közölheti. Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a panaszügyintézés helye: 8200 Veszprém, Pillér u. 15.

12.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos  álláspontjáról  haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati   példányát megküldi a Felhasználónak a regisztráció során megadott elérhetőségek egyikére. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról úgyszintén jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Vevőnek.     

12.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.    

12.4. A panasz leírásának tartalmaznia kell a panaszt tevő elérhetőségét, továbbá a panasz alapjául szolgáló tényék részletes és pontos leírását.    

 

Panasszal fordulhat

12.5. Békéltető testülethez fordulás: A termékek/szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Veszprém Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220 Telefon: 06-88-429-008, 08-88-814111

Minden héten kedden 8-13 óra között közvetlenül hívható: 88/814-121  Fax: 06-88-412-150 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu  Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu

Dr. Vasvári Csaba elnök elérhetősége hivatali időben: 30/608-0270   

12.6. Tájékoztatjuk a felhasználót, hogy a Szolgáltató képviselője együttműködését biztosítja a fogyasztói jogvitát kezelő békéltető testületi eljárásban.    

12.7. Tájékoztatjuk továbbá, hogy fogyasztói jogvita esetén Ön a lakóhelye/tartózkodási helye 

szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat. A Békéltető Testületek listája itt található: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek     

12.8.  Az esetleges jogviták rendezésére online vitarendezéséi platform áll a fogyasztó

rendelkezésére. Az online vitarendezési platform az alábbi elektronikus linken (ODR link) érhető el:  : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show   

 

13.Adatvédelem   

13.1. Webáruházunk  adatkezelési  tájékoztatója itt érhető  el:  

https://www.grandis.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

   

14.Szerzői jogok    

14.1. Azzal, hogy az Ügyfél belép a www.grandis.hu valamelyik oldalára, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, vagy megrendelője a webáruháznak és a honlapnak.   

14.2. Az áruházban található tartalom a Grandis Kft. szellemi tulajdona.    

14.3. Szolgáltató fenntart minden, az oldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. Az oldalhoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.   

14.4. Előzetes írásos hozzájárulás nélkül tilos az oldal egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) feldolgozása és értékesítése. Az oldal tartalmának egyes részeit - kizárólag saját felhasználás céljából - merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult az oldal így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára.    

14.5. A www.grandis.hu oldalai teljes egészében szerzői jogvédelem alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni tilos.    

14.6. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Szolgáltató követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.    

14.7. A termékekről a honlapon közzétett képeket vagy a termékek gyártói biztosították a www.grandis.hu weboldal és webáruház részére, vagy a Grandis Kft. a honlapon történő feltüntetés céljából készítette, azaz saját tulajdonú képei. A webáruház oldalon a termékekről közölt képekkel a Szolgáltató pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges karokért felelősséget nem vállal.

14.8. A honlapon megjelenő felhasználói megnyilvánulások (pl. kommentek, vélemények, publikációk, fórum) nem tükrözik a Szolgáltató gondolatait és véleményét.

14.9. A kommentek, vélemények, publikációk, fórum szövegek szerzői a jelen ÁSZF elfogadásával, illetve a regisztrációval tudomásul veszik azt, hogy az oldal használatával az ott kifejtett gondolataik azonnal közkinccsé válnak, így nem támaszthatnak szerzői jogi igényeket az általuk írt szövegek felhasználásával kapcsolatosan.   

 

15.Vonatkozó jogszabályok   

15.1. Magyarország Alaptörvénye

15.2. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

15.3. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)

15.4. Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)    

15.5. A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény (Kknyt.)    

15.6. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008.   

évi XLVIII. törvény (Reklámtv.)

15.7. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet

15.8. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.

 

 

Budapest, 2018. május 3.

Grandis Kft.

Árukereső.hu Munkavédelmi cipő, csizma az Árukeresőn