Új nyári munkavédelmi félcipőink megérkeztek! Kényelem felsőfokon, tökéletes biztonság Dike Banner és Dike Breeze! Bézs vagy bézs-fekete kockás változatban, Solidbreath® légzésaktív béléssel, csúszásmentes kétrétegű PU talppal, ALUFORCE® kaplival és HighSafe-Tex® fémmentes talplemezzel. Most akár 45-55% kedvezménnyel! Az ajánlat csak a készlet erejéig érvényes! Csapj le rá!

Bezárás
Termékek Menü
0

Jótállási feltételek

Reklamáció és visszáru kezelés Végfelhasználóknak

Tisztelt Partnereink!

A minőségi partnerkezelés elengedhetetlen teszi az átlátható, egységes reklamáció- és visszáru kezelést, amelyről ezúton kívánjuk részletesen tájékoztatni Önt:

Reklamáció kezelése

Mi a jótállás (garancia)?

A jótállásra vonatkozó rendelkezéseket a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:171.§ - 6:173.§ - a rendelkezik.

A jótállás időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.
A szavatossági jogot hat hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ami a teljesítés időpontjában kezdődik. A termékekkel kapcsolatos reklamációjukat, mely a hiba kijavítására, esetleges cserére irányul, ezen időtartamon belül tegyék meg.

Jótállása leértékel, elfekvő, kifutó, akciós, II. osztályú raktári készletekre

  1. Leértékelt termékekre, elfekvő, kifutó, akciós, II. osztályú raktári készletekre vonatkozó speciális jótállási és szavatossági rendelkezések A leértékelés rendszerint valamilyen minőségi hiba következménye. A forgalmazónak fel kell tüntetnie, hogy milyen okból történt a leárazás. Ha a fogyasztó ennek ismeretében mégis megvásárolja a terméket, a feltüntetett hiba miatt sem jótállást, sem szavatosságot nem érvényesíthet. Amennyiben a forgalmazó elmulasztja felhívni a vásárlók figyelmét a leárazás okára, akkor nem mentesül a jótállási, illetve szavatossági kötelezettség alól. Ugyanez érvényes minden olyan esetben, amikor az áruval kapcsolatban nem a feltüntetett ok miatt merül fel minőségi kifogás.

http://www.grandis.hu/esztetikai-hibak oldalon megtekintheti a lehetséges esztétikai hibákat.

A II. osztályú, kifutó és akciós termékeknél a http://www.grandis.hu/aszf oldalon elérhető ÁSZF 10.1.6. pontja rendelkezik azon termékhiba lehetőségekről, amelyekért szavatosságot nem vállalunk.

Vásárlóink tájékoztatása érdekében az alábbiakban is felsoroljuk azon termékhiba lehetőségeket, amelyekért nem áll módunkban szavatosságot vállalni.

  • lábbeli - bélés reklamáció
  • lábbeli – beázási reklamáció
  • lábbeli - felsőrész anyag reklamáció
  • lábbeli - felsőrész varrás reklamáció
  • lábbeli - fűző reklamáció
  • lábbeli - kapli reklamáció
  • lábbeli - nyelvrész reklamáció
  • lábbeli - orr- és sarokborítás reklamáció
  • lábbeli - talp reklamáció, málás
  • lábbeli - talp reklamáció, ragasztás, talp elválás
  • lábbeli - talp reklamáció, törés
  • lábbeli - talpbetét reklamáció
  • lábbeli - talplemez reklamáció
  • lábbeli - tartozék reklamáció
  • ruházat - anyag reklamáció
  • ruházat - bélés reklamáció
  • ruházat - kapucni reklamáció
  • ruházat - szabás reklamáció
  • ruházat - szín reklamáció
  • ruházat - tartozék reklamáció
  • ruházat - varrás reklamáció
  • védőeszköz - anyag reklamáció
  • védőeszköz - formai reklamáció
  • védőeszköz - funkció reklamáció
  • védőeszköz - tartozék reklamáció
  • egyéb csomagolás reklamáció
  • egyéb méret reklamáció

 

Minden olyan esetben, amikor a reklamáció lehetséges, a reklamáció bejelentéséhez szükséges:

- termék
- számla hiteles másolata, reklamációs nyomtatvány kitöltése
- lábbeli rendeltetésszerű használata (fizikai-, vegyi igénybevétel), ápolása (tisztítás, karbantartás),    megfelelő tárolás (hőmérséklet és páratartalom)
- a meghibásodás oka már eladásakor is benne volt a lábbeliben (rejtett hiba)

Reklamációs formanyomtatvány elérhetősége:

http://www.grandis.hu/custom/grandisr27/image/data/ugyfelszolgalat/Reklamacio-es-visszaru/Nyomtatvany_reklam%C3%A1ci%C3%B3s.pdf

Reklamáció bejelentésének helye és módja:
Grandis Kft.
Adorján-Csomai Szabina
Reklamációkezelés
8200 Veszprém, Pillér u. 15.
Tel: +36 88 788 766
Fax: +36 88 789 992
E-mail: reklamacio@grandis.hu

Kizárólag írásban tudunk érdemben reklamációkezelési eljárást lefolytatni, kérjük forduljon bizalommal a fenti elérhetőségeken munkatársunkhoz!

Minden reklamáció alapja a kitisztított termék. Lábbelit szennyeződés mentesen és szellőztetve veszünk át, ruházatot csak mosott, vegytisztított állapotban. A piszkos, elhanyagolt terméket kénytelen vagyunk munkahigéniai okok miatt érdemi vizsgálat nélkül visszautasítani.

Különösen felhívjuk szíves figyelmüket az alábbi alapelvre: a szavatosság érvényesítésének alapja a kárelhárítási kötelezettség betartása. Ez nemcsak azt jelenti, hogy a karbantartási tevékenységet el kell végezni, hanem azt is, hogy a hiba észlelésekor a ruha, cipő vagy eszköz használatát fel kell függeszteni, mert a további használat növeli a hiba mértékét és teljesen selejtté teheti a kifogásolt eszközt. Továbbá felhívjuk tisztelt figyelmüket, hogy a kötelező napi karbantartás valamint a nem megfelelő használat a szavatossági jogosultság elvesztésével jár.

Visszárus termékek kezelése:
30 napos 100% pénz visszafizetési garancia


Ügyfeleinknek lehetősége van a megvásárolt terméke(ke)t visszáruztatni az alábbi feltételekkel:
Nincs kockázat! Ha megrendelés után úgy dönt, hogy a kapott termék nem tetszik vagy nem elégedett teljesen, akkor vásárlást követően 30 napon belül küldje vissza hozzánk a terméket sértetlen, eredeti csomagolásban, nem használt állapotban és kérdés nélkül visszautaljuk a termék árát az Ön által megadott bankszámlára. A pénz visszafizetési garancia raktári termékekre, kizárólag végfelhasználókra vonatkozik!
A nem raktári, egyedi megrendelésre szállított termékek csere/visszáru lehetősége kizárt.
A terméket Grandis Kft. telephelyén, minden hétköznap (munkanapon) 8.00-17.00 között leadhatja, illetve postával visszaküldheti (Grandis Kft., Visszáru, 8200 Veszprém,Pillér u.15.). A termék telephelyre történő visszajuttatásának postai költsége az Ügyfélt terheli.
Amennyiben a visszáru beérkezése meghaladja a 30 napot, akkor a Grandis Kft. saját döntési jogkörében mérlegeli, hogy vissza veszi-e a terméket és milyen áron számolja vissza ügyfélnek.
A visszáruhoz a csatolt visszáru nyomtatványt minden esetben szíveskedjenek kitölteni és előzetesen megküldeni a Visszáru elérhetőségekre!

Visszárus formanyomtatvány elérhetősége:

http://www.grandis.hu/custom/grandisr27/image/data/ugyfelszolgalat/Reklamacio-es-visszaru/Nyomtatvany_visszaru.pdf

 

Visszáru bejelentéséhez szükséges
- visszáru nyomtatvány kitöltése
- számla hiteles másolata
- termék

Visszáru bejelentésének helye és módja:
Grandis Kft.
Adorján-Csomai Szabina
Visszáru kezelés
8200 Veszprém, Pillér u. 15.
Tel: +36 88 788 766
Fax: +36 88 789 992
E-mail: visszaru@grandis.hu

Kizárólag írásban tudunk érdemben reklamációkezelési eljárást lefolytatni, kérjük forduljon bizalommal a fenti elérhetőségeken munkatársunkhoz!
A rendszeresített reklamáció kezelés és visszáru nyomtatványokat szíveskedjenek csatolni a reklamációs és visszáru termékekhez.
A gördülékeny, gyors üzletmenet, kiszolgálás fenntartása végett kérjük, feltétlenül tartsák be a fent leírtakat!
Megértésüket köszönjük!
Felmerülő kérdéseikkel, kérjük forduljanak bizalommal hozzánk!


Veszprém, 2015. január 2.
Tisztelettel:
Csizmazia Krisztián
ügyvezető igazgató


Mellékletek:
- reklamáció kezelés nyomtatvány (reklamáció)
visszáru kezelés nyomtatvány (ellálás, méretcsere)

Források:
- PTK 248. §, 305. §, 306. §
- GKM rendelet 49/2003. (VII. 30.)
- Kormányrendelet: 151/2003. (IX. 22.)
http://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.h

Tartalomhoz tartozó címkék: hír
Nap terméke
Összehasonlítás
Facebook